به نــآم قلم این موهبــتی مقــدس(پست ثابت)

قبل نوشت:این پست پست ثابت برای همراهی پست های بعدی رو بخونید..ممنون

 

به نام نامی الله..
خداوند عزیزی که با محبت بی دریغش این اجازه  و امتیاز رو به بنده حقیری چون من برای بدست گرفتن مقدسی چون قلم داده که با اون بتونم بنویسم از احساس وجودم..
از خود وجودم..


اینجا تمامی داستانک ها و دست نوشته های من به طور دسته بندی شده در اختیار دوست داران قرار میگیره..
این ایده بسیار جالب توسط یکی از عزیزانم به من داده شد تا بتونم یه گنجینه ی مجازی برای خط خطی های ذهنم داشته باشم..

علاوه بر مطالب ادبی از حالات و بعضی اوقات خاطارت تلخ یا شاید شیرینی که اتفاق میوفته به زبان خودمونی نه اونقدر ادبی که حال  و حس خاطره بپره قرار میدم..

صمیمیانه ممنونتون میشم اگر با نظرات خوبتون کمکم کنید که انسجام ذهن و قلمم بیشتر شه..


بخش های این وبلاگ شامل:

1.داستانک: چتر عاشقی.فراموشم نکن.یه نخ سیگار.قلم زنی.پاییز قلم.انتهای راهرو.سکوت شرط.همه دنیامی.زیر اوار.زنده ام مادرم

2.با خدا: چرک های نشسته.باز هم من.من بی معرفت

3
.دست نوشته:شامل بداهه گویی ها که بیشتر اوقات به طنز و شاید جملات عاقلانه باشه


4.من و حالم:که برمیگرده به حالات و روزمرگی های زندگی خودم که کاملا اختصاصی به خودم هست...


 
امیدوارم با نظرات شما دوستان و خوانندگان این مطالب این بنده حقیر به وسعت اگاهی هاش افزوده شه..

پ.ن:تمامی این نوشته ها خط خطی های خودم برای ذهنم خودم هست..لطفا لطفا از کپی این ها پرهیز کنید...همونطوری که خودم هیچوقت مطلبی رو کپی نمیکنم..
یک دین نسبت به صاحب اثر

و اخرین کلام:

گـآهـے
פֿـــבا آنقـــבر صــבایـت را בوωـــت בآرב ڪـﮧ ωــکـــوت میکنـב...
تـآ تـפּ بـــــآرهـآ بگـــــویـے
.. •·.·´¯`·.·• פֿــــــــבای مــــــــــטּ •·.·´¯`·.·•



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

یک شنبه 5 آبان 1388برچسب:, | 10:37 | پــَــرَنــد |